Rc Ålands hemsida...!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DrHanke

• maj 2006
    • 5250

riktigt snyggt !! Kanske en spekulant på att jobba med rcflyg.se sidan så den får lite liv också
    //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Mr X
      • apr 2007
      • 1055

Roligt att ni gillade vår sida.
      Hoppas nu att den också gör lite nytta och vi får flera som sysslar med RC.

Om ni någon gång besöker Åland så finns det ett öppet erbjudande att få flyga på fältet.
      RC Åland
      RC Åland på facebook
      På tok för många flygande saker.

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av Mr X
        Roligt att ni gillade vår sida.
        Hoppas nu att den också gör lite nytta och vi får flera som sysslar med RC.

Om ni någon gång besöker Åland så finns det ett öppet erbjudande att få flyga på fältet.
        Kan ni inte ha ett meeting på Åland? Skulle nog bli en hel del som kommer för att träffa er!

Kommentar

• wezpa
          • aug 2009
          • 69

Meeting på Åland låter kul Jag skulle lätt komma, bor precis vid färjan här i Sverige
          Förresten, snygg hemsida! Jag gillar citat avdelningen

Kommentar

• Mr J
            • maj 2006
            • 4130

Ursprungligen postat av MarcusG
            RC Åland presenterar - rcaland.ax
            [ATTACH]7677[/ATTACH]
            Bra att ni har varningstexten, så att ni inte får med socialstyrelsen att göra... :sarcastic:

Kommentar

• Mr J
              • maj 2006
              • 4130

Ursprungligen postat av pilotkalle
              Kan ni inte ha ett meeting på Åland? Skulle nog bli en hel del som kommer för att träffa er!
              Du Pilotkalle, ibland är du riktigt begåvad... Ska vi samåka?

Kommentar

• Mr X
                • apr 2007
                • 1055

Ursprungligen postat av wezpa
                Meeting på Åland låter kul Jag skulle lätt komma, bor precis vid färjan här i Sverige
                Förresten, snygg hemsida! Jag gillar citat avdelningen
                Då ska du passa på och besöka oss 11-13/9
                Norrtälje flygklubb besöker oss den helgen.
                RC Åland
                RC Åland på facebook
                På tok för många flygande saker.

Kommentar

• Ålänning
                  • maj 2007
                  • 6809

Ursprungligen postat av js_
                  Datorn räcker nog till, men jag har kört med premiere elements 3 med DV kameran, men det programmet tar ju inte M2TS filer, men va jag förstod så ska premiere elements 7 klara det, så jag skall ladda ner prov verisionen o prova.
                  Jag har provat videostudiox2, gilla jag inte alls men klara filerna och Sony vegas, fatta jag inget av.
                  Jag kör m2ts full-HD-filer och använder Sony Vegas MovieStudio 9 Platinum Pro Pack och
                  är för jäkla nöjd. Det är enkelt juh. Lätt komma igång, logiska funktioner, lätt lära sig mer,
                  finns hur mycket funktioner som helst och det lilla jag stört mig på så hittar man lösningen
                  på rätt enkelt. Dessutom går det så jäkla fort att redigera. Har man brått så kan man
                  göra On-The-Fly-redigering, dvs man spelar upp filmen medans man redigerar filmen några
                  sek före. Me like! =) (har provat många program, dock inte Premiere Elements).
                  www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• Ålänning
                    • maj 2007
                    • 6809

Ursprungligen postat av Mr X
                    Då ska du passa på och besöka oss 11-13/9
                    Norrtälje flygklubb besöker oss den helgen.
                    Ah, ja att vi inte tänkt på det, att spika datum när vi har större träffar (hittills bara en).
                    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av Mr J
                      Du Pilotkalle, ibland är du riktigt begåvad... Ska vi samåka?

Absolut!!

Kommentar

• MarcusG
                        • aug 2008
                        • 105

Kul att sidan uppskattas! Håller på och lägga till nya funktioner, så det lär nog hända lite på den närmaste tiden. Främst har det med filmerna att göra, bl.a. att alla i RC Åland ska kunna lägga till filmer och redigera info om filmer!:thumbup:

En modellflygträff på Åland? Hmm, jag tror det är bäst vi övar lite med Norrtäljeborna inkommande helg, så vi vet hur man gör när man ordnar meetings!:sarcastic: Jag tror dessutom att det kan bli väldigt trångt bara med våra och deras flygare! Vårt fält är inte sååååå stort...:1dontknow:

Kommentar

Arbetssätt...