Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Datorn räcker nog till, men jag har kört med premiere elements 3 med DV kameran, men det programmet tar ju inte M2TS filer, men va jag förstod så ska premiere elements 7 klara det, så jag skall ladda ner prov verisionen o prova.
Jag har provat videostudiox2, gilla jag inte alls men klara filerna och Sony vegas, fatta jag inget av.
Jag kör m2ts full-HD-filer och använder Sony Vegas MovieStudio 9 Platinum Pro Pack och
är för jäkla nöjd. Det är enkelt juh. Lätt komma igång, logiska funktioner, lätt lära sig mer,
finns hur mycket funktioner som helst och det lilla jag stört mig på så hittar man lösningen
på rätt enkelt. Dessutom går det så jäkla fort att redigera. Har man brått så kan man
göra On-The-Fly-redigering, dvs man spelar upp filmen medans man redigerar filmen några
sek före. Me like! =) (har provat många program, dock inte Premiere Elements).
Kul att sidan uppskattas! Håller på och lägga till nya funktioner, så det lär nog hända lite på den närmaste tiden. Främst har det med filmerna att göra, bl.a. att alla i RC Åland ska kunna lägga till filmer och redigera info om filmer!:thumbup:
En modellflygträff på Åland? Hmm, jag tror det är bäst vi övar lite med Norrtäljeborna inkommande helg, så vi vet hur man gör när man ordnar meetings!:sarcastic: Jag tror dessutom att det kan bli väldigt trångt bara med våra och deras flygare! Vårt fält är inte sååååå stort...:1dontknow:
Kommentar