ThunderTiger 54 4takt

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Heda
    • sep 2006
    • 312

ThunderTiger 54 4takt

Tjo, var 30% rabatt på hobbex idag när jag slog ihjäl lite tid, spontanhandlade en TT 54 4pluttare, frågan e: Gjorde jag bort mig, är det ungefär samma kvalité som Sy, asp, Magnum Mfl ?

Det fanns bara en kvar så jag chansade
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Re: ThunderTiger 54 4takt

Ursprungligen postat av Heda
    Tjo, var 30% rabatt på hobbex idag när jag slog ihjäl lite tid, spontanhandlade en TT 54 4pluttare, frågan e: Gjorde jag bort mig, är det ungefär samma kvalité som Sy, asp, Magnum Mfl ?

Det fanns bara en kvar så jag chansade
    i min yngre period i livet va tt motorer inget o ha men i dag är det bättre kvalitet på dom...så nu blandar du till lite specialbränsle med typ 30% nitro o så filmar du när du kör den så blir det en rolig film...

p.s mina komentarer börs ej alltid tas på allvar eftersom det kan sluta i katastrof :lol: :lol:

Kommentar

• Heda
      • sep 2006
      • 312

Om jag får komma å köra in den i ditt vardagsrum, det är så kallt ute nu :lol:

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

vardagsrum

tt motorer behöver inte köras in för dom har ett så kallat naturligt spel i sig...o du har helt rätt dom bör köras i rumstemperatur alltså inomhus för ute kan dom spricka eftersom det är kallt nu ....så får väl man säga att detta är sommarmotorer...

p.s du är välkommen hit o kör inne hos mig här är allt tillåtet

Kommentar

• Heda
          • sep 2006
          • 312

OKI, har inte slagit gång den än, men återkommer med rapport så fort den e inkörd å varit i luften

Kommentar

Arbetssätt...