Dålig Service

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • McRegor
    • maj 2006
    • 7943

Hej Multipass,
    Det är faktisk så enkelt så att alla dessa leverantörer har skött sig utmärkt så jag har inget att klaga på. Hade jag det så vet nog dom som känner mig att jag också skulle berätta detta.
    //Roger

Kommentar

• bokis
      • maj 2006
      • 5041

Visst sjutton har man haft långa leveranstider,nåt bortglömt ibland men inget som inte har blivit fixat..
      Jag har aldrig blivit "blåst" av nån handlare vad jag kan minnas men en gång fick jag högt blodtryck av en räkning på en reparation
      som for iväg låååångt över det överenskomna men shit happens.
      Och Rogers lista kan jag skriva under på också,minus ett par som jag inte handlat ifrån.
      Stöta sig med nån Robert? Måste man det?
      Handlar det inte om att få en hyfsad relation med den man handlar med?
      Det gäller väl allt man gör,tycker inte jag har sett att det lönar sig att söka konfrontation men vi är olika.
      Jag är långtifrån ofelbar och jag förväntar mig inte att motparten är det heller,missar/tokerirer blir det då o då i min värld,
      har väl haft tur då, för det har alltid gått att lösa i samförstånd.
      // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

Kommentar

• multipass
        • aug 2011
        • 270

Ursprungligen postat av McRegor
        Hej Multipass,
        Det är faktisk så enkelt så att alla dessa leverantörer har skött sig utmärkt så jag har inget att klaga på. Hade jag det så vet nog dom som känner mig att jag också skulle berätta detta.
        //Roger
        Låter ju himla bra Roger Inte min mening att låta spydig men jag skulle nyanserat lite och tyckt till om prisnivå(extremt bra) bemötande vid mejlkonversation(under all kritik) snigel/expressfrakt(fan beställde ju för ett år sen var är grejerna?) hur prylarna är packade osv.
        vh/R

Bokis; nej man måste inte stöta sig men fysisk handel över disk yttrar sig olika många tar det som en man och sväljer förtreten vid ett ner/felköp eller som du skriver har rep.räkning över det tillåtna, andra är som väderkvarnar. genom e-handel då är forat ett medel för glädje/ursinnesutbrott.
        /R
        Senast redigerad av multipass; 2012-08-29, 06:06.

Kommentar

• Ålänning
          • maj 2007
          • 6809

Ibland råddar jag mer än leverantören. :-D Då är jag dålig och leverantören bra.
          www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

Arbetssätt...