Tack för den.
Jag skall ringa och berätta att jag ämnar flyga varje gång. Säger de nej, jag säger hoppa i Svartån Stångån eller Roxen! Nu skall vi se hur polisens resurser används. Jag kan upprepa saken tills de tröttnar och sedan flyger jag fritt i parken under trädtopparnas höjd.
Stora träd, över 25 meter höga
Jag behöver inte bryta lagen för att jag ringer och anmäler mina intentioner.
Det vore förvisso underligt om en sådan på alla sätt fin hobbyutövning skulle innebära ett hot eller en fara för militärflyget, såvida man inte är extremt konspiratorisk. Och om någon var terrorist, vilka regler bryr denne sig om ?
Inga alls skulle jag tro.
Jag skall ringa och berätta att jag ämnar flyga varje gång. Säger de nej, jag säger hoppa i Svartån Stångån eller Roxen! Nu skall vi se hur polisens resurser används. Jag kan upprepa saken tills de tröttnar och sedan flyger jag fritt i parken under trädtopparnas höjd.
Stora träd, över 25 meter höga
Jag behöver inte bryta lagen för att jag ringer och anmäler mina intentioner.Det vore förvisso underligt om en sådan på alla sätt fin hobbyutövning skulle innebära ett hot eller en fara för militärflyget, såvida man inte är extremt konspiratorisk. Och om någon var terrorist, vilka regler bryr denne sig om ?
Inga alls skulle jag tro.
Kommentar