nej inte det
Tullavgifter....
Kollaps
X
-
Ja och det är ju helt otroligt att Peak skulle skickat dig en annan maskin än den dom fotade, jag menar, dom luras ju aldrig med bilder och videos :lol:
Att skicka dig en 4 tums spinner är ju ett underbart lindrigt sätt för dom att bli av med en skadad kärra som annars skulle behövt säljas för betydligt lägre pris.
Ledsen Harmon, men jag tror du har blivit lurad av din leverantör, det händer då och då. Man kan inte vara både billigast och bäst, ibland blir det en kompromiss.
// NyrothKommentar
-
Jag kan förstå att du är arg för skadan men vad gäller momsen förstår jag interiktigt.
Är du arg för du fått betalat den moms/tull du igentligen skulle betala eller vad handlar det om? det framkommer inte riktigt
Det kan ju vara så att tullen kontaktat stället du köpt det ifrån och kräft att få se en "riktig" faktura eller liknande. På samma sätt de kan kräva att se ett konto utdrag eller liknande från dig.//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar
-
hahaha.. Wesse..
ja tobbe kan ju vara så illa Oxå...
Ja Krille e lite sura på dom för att dom har värderat det själva...
å sedan om man nu skall tro på posten´s reggningar av pkt. så tog det nog max 4 minuter eller så att få det genom tullen..
så det var typ snabba ryck..
men skit i det nu...
Men alltså man kan inte skicka saker o ting runt om i världen fast det e rena ärliga Gåver... hur gör folk i jultider då.. skall man verkligen behöva momsa å skatta på julklappar anndra å anndra presenter..???
om det e så sjukt måste vi ha fram en lag..
Mvh.
Åke "HarmOn" Olofsson.Kommentar
-
Nja dom pillade på paketet över en timme iaf..
3 mar kl 22:20 Stockholm EMS, Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.
3 mar kl 21:03 Stockholm EMS, Under tullbehandling hos Posten AB
3 mar kl 21:03 Stockholm EMS, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.
Nä gott folk..
skänk mig en fin dekal nu istället kan skickas till..
Åke Olofsson
Ringvägen 11
916 31 Bjurholm.
Märk Brevet *Rädda Yaken*Mvh.
Åke "HarmOn" Olofsson.Kommentar

Kommentar