Jag tycker inte om det nya formatet på RCFF. Kanske för att jag är pensionär och vill ha det som det alltid har varit. Tidigare kunde man gå in och läsa alla nya inlägg och vara klar. Nu är det en framtida dröm.När man läser något från senaste aktiviteten och sedan backar tillbaka så hamnar man på Forum.
Nya RCFF
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Forumet ser mycket trevligt ut efter uppdateringen. Varje ämnesrad är lite i största laget så man får scrolla mycket, men det är ju ett I-landsproblem som säkert fixas till med tiden.
Bra jobbat ni som jobbar med forumet och underhåller så att allt funkar!Våga vägra Powerbox!
Futaba T26SZKommentar
-
När man läst något så syns det fortfarande som oläst (blått). Även fast man klickat på "Markera denna kanal som l?st". Men inte alla, bara de flesta. Det är lite konstigt.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Också något som buggar, jag loggar in och bläddrar ner och går in på någon tråd i forumet eller så följer jag en länk till tråd jag prenumererar så måste jag logga in igen. Efter två inloggningar verkar jag stanna inne :-D----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar
-
Hej Göran, En möjlighet är ju att ställa in Zoomnivå på hela rcflyg.se. Påverkar inte bara textstorlek utan resten också. Jag använder Mac och webbläsaren Safari och där ser inställningarna ut enligt bilden. Finns säkert motsvarande i andra webbläsare också.
Med vänlig hälsning & God Jul!
Kjell NilssonKommentar

Kommentar