Hejsan!
Jag är nybörjare på det här med helikopter och tänkte kolla med er om en blade 450 från e-flite kanske skulle kunna vara något att gå på?
Verkar ju vara lätt att få tag på delar som lär behövas:sarcastic:
Har en del timmar i ryggen med en blade msr men det är också det enda men dock inga större problem att flyga den i alla fall!
Såg nämligen att Lindinger säljer den för ca 1500:- spänn nu och blev lite sugen
Kan det vara nåt tro?
Mvh:Pierre
Jag är nybörjare på det här med helikopter och tänkte kolla med er om en blade 450 från e-flite kanske skulle kunna vara något att gå på?
Verkar ju vara lätt att få tag på delar som lär behövas:sarcastic:
Har en del timmar i ryggen med en blade msr men det är också det enda men dock inga större problem att flyga den i alla fall!
Såg nämligen att Lindinger säljer den för ca 1500:- spänn nu och blev lite sugen

Kan det vara nåt tro?
Mvh:Pierre

man har fått lära sig att det inte alltid är så, utan snarare regel än undantag att gå igenom helin innan första start. De kan ju ha missat t.ex gänglåsning på någon viktig mutter te.x. Så länge reservdelar finns tillgängliga ser jag inget fel att du skaffar den helin alls, är ju vanligare på fälten med T-rex o dess kloner, så kul med annat alternativ.
Kommentar