airmedia.se

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ålänning
    • maj 2007
    • 6809

Ursprungligen postat av lennart wiklund
    Själv fick jag en motor från Tyskland på fyra dagar! Även jag anser att handlar man i nätbutik i Sverige och betalar direkt,då skall man ha sakerna inom max fyra fem dagar.
    Från en lika liten firma som AirMedia och med samma avtal? En stor firma i Tyskland kan ha avtal att paketen går iväg med bilar flera ggr per dag och avtal med posten/bud att de måste iväg direkt. Jag vet att vissa webshops i Sverige har hämtning och skickning en eller få ggr i veckan eller måste göra det själva, för det kostar mer/mycket annars. En RC-firma här så fick alltid betala samma stora summa pengar för varenda leverans oavsett mängd. Så en skruv kunde kosta en hel del, lika mycket som en häck med grejer i frakt.

Ser ut som jag försvarar AirMedia, men med det tänket så är snart alla RC-webshops borta i Sverige. Samma är det med matbutiker. Varför kan inte alla småbutiker ha samma utbud och priser som de stora? Folk väljer var de köper sina grejer, så är det. Varför ska man köpa i Sverige, när man kan köpa på eBay? Vi klarar oss bra med posten. =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• simonarvestrand
      • jan 2012
      • 3850

Tycker det är ytterst få butiker i Sverige som är sega att skicka prylar . Tar man Tillex RubinRc som ligger långt uppe i norrland så har inte ett enda paket därifrån tagit mer än 2 dagar skulle gissa att det är ungefär samma storlek på butik.

Klarar man inte av att skicka iväg prylar inom ett par dagar så går förmodligen butiken så bra så det är dags att anställa en extra snubbe som sköter detta .

Kommentar

• darkling76
        • dec 2011
        • 236

Beställer jag på måndag och har prylarna på fredag samma vecka så är jag personligen nöjd... Tar det längre än så beställer jag helt enkelt aldrig mer från den butiken för längre leveranstid än så accepterar jag inte..
        Mycket enkelt....

//Pierre

Kommentar

• Utmanaren2002
          • aug 2006
          • 231

Tummen upp för Ove på Airmedia!
          Beställde på måndagen fick grejerna på onsdagen��
          Köp svenskt så får du grejerna snabbt!
          Göran

Kommentar

• Kenneth E