fråga angående lipoack

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • radioactive
    • aug 2011
    • 473

Ursprungligen postat av SteffeB
    Ja, men har DU varit med om en explosion ?

Accen jag klöv var inte oladdad. Var lite osäker på om den var ok, så jag gjorde mitt lilla test. Har dock en till eventuell kandidat, ett 5000mah 4s batteri använt 2ggr som är lite knöligt pg.a krasch. Har provat att ladda det utan problem, även testat att vrida på det utan att det händer nått. Det har inte svällt upp. Kanske blir en skruvmejselfilm.

Självklart har jag skydd på mig när jag utövar sådana stunt, jag är inte korkad.
    Nä, tack o lov inte utan en viss planering och medverkan. Hoppas jag slipper. Jag har två batterier (1.8k) som ser ut ungefär som ditt 5k som jag använt länge nu utan problem. Så kanske synd att punktera det.... Men förvara det säkert om det skulle få för sig att smälla..... you never know..

Lasse
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    Team Radioactives
    http://www.radioactives.se/rc

Kommentar

• SteffeB
      • jun 2011
      • 888

Det är ju det. Accen kostar väl runt 400, nya multicoptern ~6000kr.

Ändå funderar man på att använda den... Får ha den till något annat projekt. Har länge varit sugen på att konvertera en av de gamla undanstoppade rc-båtarna till borstlöst.

Kommentar

Arbetssätt...