Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
LAB,
Men du har dator och internet i alla fall så helt i det förgångna verkar du inte leva.
Ja, en Graupner Taxi men en metanolare kanske vore nåt - hade det 1973 så det kanske vore dax igen nu 40 år senare...?
../Bo
Ni får väl bygga själva. Det är väl klart att man vill sälja sina elektriska tråkiga träkors och behålla de gamla godingarna. Glödstiftare kan man ju hitta nån gång - jag har samlat på mig 21 st under hösten ;-)
Förra vintern byggdes det en RC Viking och en Falcon 56 och denna vintern blir det kanske en Kwik Fly men det har varit så mycket flygning ute i vinter att bygget har blivit lidande.
Ni får väl bygga själva. Det är väl klart att man vill sälja sina elektriska tråkiga träkors och behålla de gamla godingarna. Glödstiftare kan man ju hitta nån gång - jag har samlat på mig 21 st under hösten ;-)
Förra vintern byggdes det en RC Viking och en Falcon 56 och denna vintern blir det kanske en Kwik Fly men det har varit så mycket flygning ute i vinter att bygget har blivit lidande.
Köpte en falcon 56 byggsats förra året som har blivit orörd i vinter,har 3 söner som ska ta jägarexamen så det har bara blivit en massa pangande på helgerna.
Nu tyckte jag att du överskred gränsen för det anständiga! :sarcastic:
Han hade snygga hängslen ju...
Merry fruktsoda samt tuggumit Riff,saknar Televerket över huvud taget,det fanns ju hjälp att få på den tiden.. Duett? Här hade de lyx: Hanomag "sparbössor"!
Era hjältar förrexten:
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Kommentar