Tur i otur, borttappat plan.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • radiocontrol
    • jul 2006
    • 178

Jag gillar det råa skrattet när planet fastnade i trädet... :-)

Kommentar

• Fluf
      • jul 2012
      • 1580

Ursprungligen postat av radiocontrol
      Jag gillar det råa skrattet när planet fastnade i trädet... :-)
      Min älskade fästmö där, mycket supportande för min flyghobby.. ibland..

:love:
      Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
      Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
      Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
      Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
      Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.

Kommentar

• Medeashusse
        • maj 2013
        • 959

Skönt att veta att jag inte hunnit lära och uppleva allt inom krascher än. Det är bra att ha en hobby man kan känna att det finns möjlighet att utvecklas inom...
        Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

Kommentar

• Fluf
          • jul 2012
          • 1580

Ursprungligen postat av Medeashusse
          Skönt att veta att jag inte hunnit lära och uppleva allt inom krascher än. Det är bra att ha en hobby man kan känna att det finns möjlighet att utvecklas inom...
          Helt rätt inställning!

Ni skall se min fästmö i simulatorn, hon kan krascha på sätt som tekniskt inte borde vara möjligt (ja, hon försöker krascha spektakulärt med flit i simen)!

Flög med F35an i dag. 4LiPo utan några som helst konstigheter, klockades till 120km/h i medvind och 90km/h i motvind (mätt med HK Dopler iPhone app). Klart godkänt för ett flerfaldigt kraschat plan som dessutom fått bo själv i en trädtopp i flera dagar. Helt i grundutförande PnP dessutom.

Riktigt gott väder att flyga i idag helt klart!
          Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
          Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
          Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
          Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
          Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.

Kommentar

• PinDuke
            • jun 2012
            • 494

Alla har vi varit där...
            Klicka på bilden för större version

Namn: 227.jpg
Visningar: 2
Storlek: 116,3 KB
ID: 496031

Kommentar

• flygrc
              • aug 2013
              • 329

När jag ser alla bilder med träd så kan jag känna mig lyckligt lottad att vi har ett fält helt utan träd, nåja det finns ett som är 4 m högt....
              Bifogade filer

Kommentar

Arbetssätt...