Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag hade en betydligt mindre Ultimate ett kortare tag som jag verkligen gillade att flyga. Tyvärr greps jag av övermod och kraschade modellen allt för snabbt. Det är ju ett tilltalande pris på den.
Japp det är den har en till seagull modell och tycker dom håller en väldigt bra kvalité .velade länge fram och tillbaka angående motor med det blev en dle20ra till slut hoppas det ska funka
Mja de här är världens tråd bump som heter duga, som att väcka de döda??
hänger inte här super ofta, men jag gav mig på en CG Ultimate i slutet på Oktober, med en DLE 20RA, nu är jag lite nyfiken på vad för propp du kör med?
jag kör 16x8, tycker de känns rätt bra, kanske att man kan få ur lite varv om man går på 15x10 eller något sådant.
har du nå flygvideo på kärran?
Här är en av mina November 2021 flygningar :willy_nilly:
Kommentar