Nej, jag tror inte hela radioanläggningen får fnatt, det var ju störningarna i servot jag var frågande inför.
En off-topic fråga till Kenneth? Vad är det för helikopter som du flyger med Zenoah 26 cc? Bensinhelikoptrar är inte så vanliga och det vore intressant att få veta lite mer om din heli.
En off-topic fråga till Kenneth? Vad är det för helikopter som du flyger med Zenoah 26 cc? Bensinhelikoptrar är inte så vanliga och det vore intressant att få veta lite mer om din heli.
Kommentar