Anslutning gas servo

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Michael
    • maj 2006
    • 1742

    #16
    Nej, jag tror inte hela radioanläggningen får fnatt, det var ju störningarna i servot jag var frågande inför.

    En off-topic fråga till Kenneth? Vad är det för helikopter som du flyger med Zenoah 26 cc? Bensinhelikoptrar är inte så vanliga och det vore intressant att få veta lite mer om din heli.

    Kommentar

    • peso
      • jun 2008
      • 105

      #17
      Fast det här med strömförbrukning verkar variera. På min Yak med en DL50 blir förbrukningen bara 20mA med fjäder. Sitter kanske olika typer av fjädrar på motorerna. Tyckte först det verkade för lågt men ny mätning med annat instrument gav samma resultat. Så för min del får fjädern sitta kvar.

      Kommentar

      Arbetssätt...