Yeah film vill vi alla se. Grattis !!!
Det börjar suga efter lite större plan.
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Tackar Tackar:thumbup://Micke BKommentar
-
Det är ingen film man vill se, servona va ju heltokiga i den, bara tur att man fick ner den hel.
I fortsättningen får billiga kines servon ligga kvar i affären:banghead:Kommentar
-
efter att ha sett filemn så kan jag ju säga att precis så där betedde sig min cap på prmiären fullständigt galen åt alla håll precis som om man överkompenserar fastän man inte rört spaken .. skit skummt .. lyckades dock även jag få ner min hel ! ... men har endast ett "kina" servo i min övriga är dymond servon
förövrig grattis till en "lyckad" premiär för det får man väl kalla det som fick ner kärran hel !FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
Jag börjar fundera om måttet på cg verkligen stämmer i boken, efter att jag sett filmen ett par gånger så tycker jag den ser baktung ut.efter att ha sett filemn så kan jag ju säga att precis så där betedde sig min cap på prmiären fullständigt galen åt alla håll precis som om man överkompenserar fastän man inte rört spaken .. skit skummt .. lyckades dock även jag få ner min hel ! ... men har endast ett "kina" servo i min övriga är dymond servon
förövrig grattis till en "lyckad" premiär för det får man väl kalla det som fick ner kärran hel !Kommentar
-
Kommentar
-
får man fråga vilka servon det var så man kan hålla sig undan dom
One Life! Live it..!Kommentar
-
Det va Scanner rc servon, men jag har många såna som jar är riktigt nöjd med.Kommentar
-
Jo jag flyger alla mina 3D plan med fulla utslag, men för den skull behöver man ju inte använda fulla utslag hela tiden.
Men därimot så brukar jag ha ganska mycket expo på när det premiäras.
Så det är nog inte problemet att den betedde sig åt sådär, jag har därimot
hitta att servona ger efter ca 2cm ganska lätt o så börjar jag bli ganska säker på att det är nåt fel med cg.
Precis så där va min yak när jag glömde o ballansera den efter ett motorbyte, o den va väldigt baktung.Kommentar
-
Snyggt att få ned den hel, jag går nog på att den var väldigt baktung och med stora utslag blir det nästa oflygbar......Gillar din kyla...:vroam::vroam:Live to fly, fly to live!
Janne
FUTABA T12Z 2,4GHz...mums..:ciao:
Sig CUB "Clipped Wing" 1/4 Skala. Ligger på Byggdagboken/RCFF...:sarcastic:
www.modellflyg.dinstudio.seKommentar

Kommentar