Har nu kört motorn ca 3tankar bensin (4.5dl tank)
Tycker själv att installationen samt urtag i motorkåpan vart bra.
Nu väntar jag på vindstilla,nu rycker det i flygtarmen.
lennart
Tycker själv att installationen samt urtag i motorkåpan vart bra.
Nu väntar jag på vindstilla,nu rycker det i flygtarmen.
lennart

Är sugen på en sån där. Dom är fina att se på och
Kommentar