En suckhoj...yehhh
Kollaps
X
-
Suckhojen är ju orginalet o yaken är en efterrapning ungefär som o jämföra en dl o da...sorry Nyroth du hade fel igen,,
Mvh..han som har koll på allt:vroam:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Måste nog ta Wesses sida här, ALLA flyger ju Yak, jag tycker Sukhoierna är lite coolare.... :thumbup:
"The modified Su-26M3 with the new M9F 430-hp engine dominated the 2003 and
2005 Aerobatic World Championships as well as the 2004 European Championships.
Su-26 is considered one of the best aerobatics stunt planes by the experts."
"The cockpit is roomy (but a bit short in leg length) and the
aircraft is a delight to fly although some say it is difficult to land neatly.
Thus affectionately nicknamed the crop duster."”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar
-
Måste nog ta Wesses sida här, ALLA flyger ju Yak, jag tycker Sukhoierna är lite coolare.... :thumbup:
"The modified Su-26M3 with the new M9F 430-hp engine dominated the 2003 and
2005 Aerobatic World Championships as well as the 2004 European Championships.
Su-26 is considered one of the best aerobatics stunt planes by the experts."
"The cockpit is roomy (but a bit short in leg length) and the
aircraft is a delight to fly although some say it is difficult to land neatly.
Thus affectionately nicknamed the crop duster."
Smaken är ju som baken...
Men varför länkar du till Yak 55 när det är 54:an det gäller
//TobbeKommentar
-
Tror att största skillnaden är att Yak 54 är tvåsitsig och därav mycket snyggare än den ensitsiga 55:an med en liten canopy nästan ovanpå motorn:o
http://www.ya***.com/img/YAK54.jpg//TobbeKommentar
-
Nu är det så att vi hårda av dom hårdaste flyger suckhoj o lever nyktert och det är nykterheten man blir hård av.....
Lasse i Malå o Jag har nu bestämt oss för att ha en suckhoj fly in nästa sommar o där är alla med en suckhoj välkomna... Tror att Lasse fixar en tur i skogen så långväga gäster får se en Ren..yehhh o kanske en tur till lycksele för o få en skymt av den numera anrika o utjänade YAKen som står utställt på skogsmuseét
http://www.skogsmuseet.se/content/view/15/26/
jo nog ska jag försöka få dit skapliga servon i min kärra ska bara spara lite till först...vill gärna ha rök på o då ska det va rök o ingen fis i luften det ska va helt vitt på hela Hultsfred flygplats efter mina flygningar.. en bonus vore om brandkåren kom för där jobbar en vacker kvinna:thumbup:
alla motorer fungerar o jag kanske en gång i tiden köper en DL så jag vill ej smutskasta dessa motorer mera:thumpdown: men som läget är nu vill jag absolut bara köra med DA för dom är ju även en fröjd för ögat..:thumbup: för visst är maten godare om den är snyggt upplagd o man njuter ju mer av hemlagat än en microportion:thumbup:

:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar

Kommentar