Ja precis nu. Ingen eld ingen rök... Fick inte igång motorn med "gammal" 98 oktanig soppa samtidigt som det var -10°C ute. Nu har jag Aspens och inne i garaget. Ryker gör den och det var kanske inte det fiffigaste jag gjort i år. Film kommer när jag gasat lite längre och utomhus.
Pilot RC YAK 54 87" & DLE55
Kollaps
X
-
Du får fixa en sån där slang som de har på bilbesiktningen för att undvika avgaser innomhus fast kanske men genomskinligt plaströr för att se om det blir rök. Det är fan kallt ute.. *burr*Ja precis nu. Ingen eld ingen rök... Fick inte igång motorn med "gammal" 98 oktanig soppa samtidigt som det var -10°C ute. Nu har jag Aspens och inne i garaget. Ryker gör den och det var kanske inte det fiffigaste jag gjort i år. Film kommer när jag gasat lite längre och utomhus.Kommentar
-
Hahaha.. dagen bästa !! haha du skriver roligt !!!Ja precis nu. Ingen eld ingen rök... Fick inte igång motorn med "gammal" 98 oktanig soppa samtidigt som det var -10°C ute. Nu har jag Aspens och inne i garaget. Ryker gör den och det var kanske inte det fiffigaste jag gjort i år. Film kommer när jag gasat lite längre och utomhus.Kommentar
Kommentar