Ompa bygger Cub

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Modellflygarn
    • okt 2006
    • 452

Kollar till dig lite då o då!
    Niklas/
    Absolut söndagsflygare
    http://odeshogsmodellflygklubb.freemore.se/

Kommentar

• Ompa
      • aug 2006
      • 2961

Dags att informera lite.

I rådande situation och i denna stund kan jag meddela att Cuben är såld och jag stänger tråden.

Det var ett väldigt tungt beslut att sälja den, men situationen är som den är och jag måste gardera mig.
      Men tro inte att jag slutat titta på andra modeller :lollypop:
      I princip det enda jag gör när jag är hemma, hänger vid datorn och läser recensioner om olika byggsatser, kollar vad säljarna har hemma och jämför priser.

Lägga av? Jag? Näe, men det blir som Gyllene Tider en gång sa, Konst Paus...

Tänkte att förhoppningsvis vara igång igen nästa vår med något projekt, då borde dom flesta krokiga vägar rätat ut sig och man kan ana ett ljus i slutet tunneln :sarcastic:
      Modellflyg
      En Stört-skön hobby
      :crazy_pilot:
      //Tomas//

Kommentar

• INGEMAR NABBING
        • nov 2009
        • 149

Hej Thomas. Jag tittade in på Din sida och vill gärna lämna Dig ett förslag:
        I vår mycket hemtrevliga o varma bygglokal i Falköping - får Du som fullvärdig medlem i klubben ÅMFK -
        tillgång till rymlig byggplats - plus handverktyg o maskinhall + dator. Med egen nyckel kan Du komma o gå
        precis när det passar. Ibland har vi medlemmar som använder lokalen för bygge även nattetid.
        Vill Du ha mera info eller kanske göra ett besök - ring 0515 - 148 43 Ingemar Nabbing.

Kommentar

Arbetssätt...