Måste ha något att göra...
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Det är en begagnad CRRC Pro 45 cc.
Jag köpte ett replacement tändsystem från HK http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...s_engines.html
får se om det funkar.
Jag ska löda ihop en egen dämpare från en rostfri Biltema vattenflaska! http://www.biltema.se/sv/Fritid/Fril...tflaska-45960/Retroholic!Kommentar
-
-
Ja eller så samlar sig hela vid utblåset..
risk för radiostörning när metall ligger och gnuggar mot varandra?Kommentar
-
Misströsta inte Thomas. Med lite "buffing" kommer rören att blänka som solen i Karlstá
/LelleKommentar

Kommentar