Taxiii !! Taxi, please !!( Blackburn)
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Det där blev ju riktigt bra Ivve. Ser fram emot att se filmen från premiärflygningen med kärra...Kommentar
-
Går tyvärrr inte att zooma med min lilla nyckelringskamera. Man får väl va gla att det överhuvud taget blir nåt ! Hehe.
Återkommer med bättre videonär jag får hjälp med att filma med en "riktig" kamera.Kommentar

Kommentar