Taxiii !! Taxi, please !!( Blackburn)

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ivve
    • nov 2006
    • 736

    #1

    Taxiii !! Taxi, please !!( Blackburn)

    Klicka på bilden för större version

Namn: P1020800.jpg
Visningar: 1
Storlek: 190,1 KB
ID: 522743Klicka på bilden för större version

Namn: P1020801.jpg
Visningar: 1
Storlek: 133,1 KB
ID: 522744Kunde inte låta bli i det vackra vårvädret !

    Senast redigerad av ivve; 2014-05-18, 15:03.
  • LIP
    • maj 2006
    • 1315

    #2
    Tjusigt, det skall bli intressant att se den flyga.

    Kommentar

    • Thomas

      • jun 2006
      • 7673

      #3
      Sicken läcker liten (?!?) bumling!!
      Och vilken liten svängradie!
      Retroholic!

      Kommentar

      • Snickarjävel´n
        • aug 2006
        • 1927

        #4
        Det där blev ju riktigt bra Ivve. Ser fram emot att se filmen från premiärflygningen med kärra...

        Kommentar

        • Bonanza
          • sep 2010
          • 191

          #5
          Videoklippet är privat står det..

          Kommentar

          • ivve
            • nov 2006
            • 736

            #6
            Ursprungligen postat av Bonanza
            Videoklippet är privat står det..

            Nu skall det funka ! Och här är maiden !


            Kommentar

            • Mr J
              • maj 2006
              • 4130

              #7
              Härligt att se! Jättegrattis!

              Så jäkla cool den ser ut i luften... :applouse:

              Kommentar

              • ivve
                • nov 2006
                • 736

                #8
                Ursprungligen postat av Mr J
                Härligt att se! Jättegrattis!

                Så jäkla cool den ser ut i luften... :applouse:
                Å inte går det för fort heller !

                Kommentar

                • Thomas

                  • jun 2006
                  • 7673

                  #9
                  Skalenlig hastighet!!
                  Tjusigt!
                  Retroholic!

                  Kommentar

                  • Kenneth E
                    • okt 2006
                    • 3445

                    #10
                    Enda felet på filmen är att planet är en pixel stor under flygning. Härlig landning och snygg modell.

                    Kommentar

                    • ivve
                      • nov 2006
                      • 736

                      #11
                      Ursprungligen postat av Kenneth E
                      Enda felet på filmen är att planet är en pixel stor under flygning. Härlig landning och snygg modell.
                      Går tyvärrr inte att zooma med min lilla nyckelringskamera. Man får väl va gla att det överhuvud taget blir nåt ! Hehe.
                      Återkommer med bättre videonär jag får hjälp med att filma med en "riktig" kamera.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...