Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej Göran!
Fantastiskt att se den hel och förbättrad med löstagbara bommar.
Hils
Magnus
Hej Magnus!
Ja, det är en lättnad att få se den hel och ren igen. För innan reparationen så kändes det lite motigt att ta tag i den på nytt. Men nu ångrar jag inte att jag verkligen fick loss tummarna.
Imorgon kväll, från 17.00 fram till ca 21.00 kommer Vampiren att göra ett publikt framträdande. Den stannar dock på marken, men förhoppningsvis så skall jag kunna genomföra en eller ett par turbinkörningar.
Detta kommer att ske i Nyköpings Hamn under Nationaldagsfirandet. Denna uppvisning genomförs av Nyköpings Flyghistoriska Förening som kommer att berätta om sin verksamhet och förevisa lite olika motorer och det kommer att startas upp en Rolls Royce V12:a.
Tjudra fast den ordentligt, för du vet vad den där med skägget ställde till med sist.
Vi är riktigt spända på att få de den i sitt rätta element snart. :applouse:
Tjudra fast den ordentligt, för du vet vad den där med skägget ställde till med sist.
Vi är riktigt spända på att få de den i sitt rätta element snart. :applouse:
Lycka till!
Den kommer att vara välsurrad. Jag vill inte ha en Vampire som är lös bland folk. :-)
Kommentar