Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Så var det mesta på plats och då kan man ju tjuvstarta med att fortsätta reparera Vampiren.:lollypop:
Jag började montera ihop topluckan som gick sönder i kraschen.
Den här sidan var mest skadad på huven. Den bestod av 4 stora bitar en en bit som var.....låt om säga så här...det hade varit väldigt tålamodsbeprövande att sätta ihop den igen. :sarcastic:
Det finns allvarliga funderingar på att byta ut den där piloten eftersom han uppvisade en viss form av feghet genom att hoppa och ta med sig hela topphuven!:sarcastic:
Men det är även möjligt att han får en chans till.....
Är det samma pilot som sågs stå och svarva i modellflygnytt?
Likheten är slående och i såna fall måste du ju vara rädd om en sån mångsysslare??
Piloten som stod och svarvade i Modellflygnytt är den pilot som fick ge sig ut på det farofyllda uppdraget att rädda piloten med det rosa skägget när han väl hade landat mitt ute i stubbåkern.:sarcastic:
Jag hade förmånen att få besöka Görans nya hobbylokal i ondags kväll, och jag kan bara säga en sak. WoW, det där kallar jag hobbylokal. Nu hade du av förståeliga skäl inte fått ordning på allt ännu eftersom mycket var nerpackat i lådor och kartonger, men det här kommer att bli toppen. Ljus och varm lokal med 2 rejäla bord i mitten och fönster som släpper in lite sol så att du slipper att gå ut för att se om vintern övergått till vår. Framförallt så kan du nu gå runt projektet som du jobbar med för tillfället. Kanon helt enkelt. :thumbup:
Kommentar