Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hmm.. Vad har hänt med den egentligen ? Håller dom inte ihop dom där Above All planen ?
'
Höll på och tränade hovring och sen skulle jag dra mig ur men då stannade motorn när jag var ungefär 2-3m upp i luften. Planet föll ner så det landade typ helt plant så det blev väl en aningens stor belastning på kroppen
Nej det tror jag inte, det blir nog svårt. Jag letar istället efter ett nytt flygplan, sitter och tittar på extremeflights Yak 54 88 inch.
Nån som vet vem som saluför extremeflights sortiment?
Hej synd på en sådan fin modell!!
Det är nog inget fel på AA modellerna det finns nog ingen modell som håller för det som hände för Matjons AA Extra 260!!
mvh mathias
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
-----------------------------------
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
Hej synd på en sådan fin modell!!
Det är nog inget fel på AA modellerna det finns nog ingen modell som håller för det som hände för Matjons AA Extra 260!!
mvh mathias
Absolut! Man får väldigt mycket flygplan för pengarna. Har suttit och tittat på olika plan och det blir nog en AA igen, deras nya extra 300 eller om dom lyckas ta fram en Yak till vintern.
Jag vet inte varför den stannade men den är inte riktigt inkörd eller justerad.
Kommentar