Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Lyssna på det "pegasus" ljudet...man nästan "dreglar" :p
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FA5AhhvlkUM"]YouTube - Super Star with OS FF320[/ame]
Kyosho Extra EP Turnigy 50-55B 600kv / ST MX-2
Tiger Moth Saito 62 4t
Piper J-3 Cub OS 70 4t
Bellanca Decathlon OS 46 fx
Spitfire Supermarine Saito 62 4t
Henschel HS-129 dubbla os 10
Focke Wulf TT15
Bygger:P-40E Warhawk 1/6 skala OS200 FSP (fortfarande)
"En gång modellflygare, alltid modellflygare"
ja jag tänker då inte bli avundsjuk på den motorn va ska det va bra för o ha så många cylindrar pesonligen tycker jag det räcker med en..kanske bjuder på motorn själv o då ska jag byta in den mot gumman hans :lol:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nqenD5FZf0A&feature=related"]YouTube - balsa usa 1/3 cub with O.S FF-320 no.2[/ame]
dom här motorerna är nog inge vidare bara en massa krångel tror jag...inners inne tror jag inte dom klarar o flygas med så länge...cylindrarna kan liksom inte bestämma vem som ska tryck på först vilken då genast bäddar för problem...nä denna motor tänker då jag inte bli avunsjuk på va ska det va bra för detta med fler än en cylinder kan ni förklara detta för mig...ljudet gör att man dreglar är det något som man eftersträvar är det vackert med en dreglande modellflygare nä jag ska då inte bli avudsjuk på denna motor..
Jo visst låter den, men dreglar nja på sin höjd att ögonen rinner i draget från proppen.
Men hur i hela friden kan man få för sig att sköta trotteln med höger tumme.
Egentligen borde väl alla sändare bara tillverkas med stickmode 2.:lol:
/Lasse
Jag tycker (som vanligt) att Bokis är rätt på det, en 4 cyl boxer gör sig bäst skalamässigt.
Älskar dig med!
Nu eré så att första försöket o få grepp på en "billig" Boxer gick åt ....i stöpet.
Jonny hade koll på den åt mig (tack!)men den gick över vad jag tyckte den var värd..
Trots att det kanske tros motsatsen så är det till o tänka sig för o köpa "rätt".. Men det kommer fler tillfällen,bråttom har jag inte..
Den där radfyran låter visserligen trevligt men den är inte passande här o risken att man skulle springa på en till bra pris är praktiskt taget obefintlig.. :(
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Kommentar