Haha:thumbup::thumbup:
P-47-"Glamorous Glen"
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Kan bara hålla med tack Bokis och Britt :grouphug: För det var nog hon som bakade den super goda äppelkakan misstänker jag:dance3:. Säger som Wesse det var sällsamt och mycket trevligt. Från han som fick köra bilen dit.:vroam:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
ohh den äppelkakan är bäst i världen suck o här sitter jag o äter kiwi med skalet på..snyft hoppas inte Hanke va där för han tar all vaniljkräm...
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Nu har det hänt lite till saker jag har fått laddningsbara batterier av pappa till radion:thumbup:. Så nu är det inte långt kvar tills det är klart. Behöver först bli bra med fingret sen ska jag bli klar med planet och då ska jag flyga om det inte blivit vinter.:thumbup::thumbup://Micke BKommentar
-
Det börjar bli bättre nu :thumbup: jag har röntgat mig 2 gånger och ultra ljud en gång med han tror bara att de va en inre blödning i fingret. Jag fick en handboll på fingret på idrotten i skolan//Micke BKommentar
De blev inga bullar men det blev en skit god Äppelkaka om man får säga så.:thumbup::thumbup: Jag har ju också fått lite prylar så nu behöver jag bli frisk i fingret sen ska jag flyga planet:thumbup:.
Kommentar