MJD Catalina -Byggtråd

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Corsair
    • dec 2007
    • 639

    #16
    Hej Jonas
    Saknar fortsättningen på din Catalina.......

    Kommentar

    • Jonas C
      • mar 2009
      • 8

      #17
      Hej!

      Jag har inte haft tid att uppdatera denna tråd, men det blir väl mer tid nu när det börjar bli höst. Ska lägga in lite bilder snart!!!

      Mvh Jonas C

      Kommentar

      • BeGe
        • jun 2006
        • 47

        #18
        Inget är som väntans tider... Ser fram emot dina nya bilder!! Kvällarna blir ju allt mörkare nu så kanske tiden i byggverkstan blir lite ljusare... när man är där och tänder flitens lampa menar jag ;o)

        Kommentar

        • jocke1963
          • dec 2007
          • 2709

          #19
          Vad hände här då?
          Satt nyss och dreglade på MJD.se och hans fina modeller och blev lite nyfiken på ev byggen av ett MJD-Catalina-kit.
          Hittade detta, som verkar ha avstannat en smula?
          Såg att Jonas C var inloggad idag iaf..

          Kommentar

          • simonarvestrand
            • jan 2012
            • 3850

            #20
            har flugit ihop med honom i ett par år och har inte ens hörttalas om detta bygge

            Kommentar

            • Thomas

              • jun 2006
              • 7673

              #21
              Bilder, bilder, bilder!!!!
              Retroholic!

              Kommentar

              Arbetssätt...