Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Gå till ett tryckeri där dom trycker offsettryck och fråga om du kan få köpa lithoplåt av dom.
//McLund
Tack för det McLund. Det kanske kan bli en Cub eller något i vinter bara för att få ett brejk i den fatala flopp i warbid eran som blev i går. Kolla tråden om min ESM FW190 så hajar ni vad jag menar. Inlägg 423!!! http://www.rcflyg.se/forum/showthread.php?t=20604&page=22
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Skall du provflyga den åt din kompis som fög den i backen innan du överlämnar "fågel fenix" till honom igen?
Jag har många gånger tänkt att det är synd att tillverkarna av ARF inte säljer sina ARF även utan klädsel så man kan klä modellen i valfritt material och färgsätta den efter eget tycke. Att köpa en träfärdig ARF tror jag skulle vara en bra sak. T ex en Hangar 9 Cub som man sen kunde klä själv, ev modifiera som du gjort osv.
Hej Bo
Det finns ARC = Almost ready to cover att köpa som är precis som de låter helt redo för att kläs. kollade lite snabbt och hittade ett par modeller
Finns säkert fler ställen att köpa ARC modeller på, bara att leta runt på nätet.
/Martin
Ursprungligen postat av bem
Supersnyggt!
Skall du provflyga den åt din kompis som fög den i backen innan du överlämnar "fågel fenix" till honom igen?
Jag har många gånger tänkt att det är synd att tillverkarna av ARF inte säljer sina ARF även utan klädsel så man kan klä modellen i valfritt material och färgsätta den efter eget tycke. Att köpa en träfärdig ARF tror jag skulle vara en bra sak. T ex en Hangar 9 Cub som man sen kunde klä själv, ev modifiera som du gjort osv.
Hej,
är impad av din renoveringskonst. Kan du ta en detaljbild på
glödutrustningen, den ser enkel och smart ut.
Håkan
Nja..detaljbild, det är ju bara en jackkontakt med två
anslutningar , plus o minus, ena till glödstiftet
o den andra till gods via en av bultarna som håller
motorn, en bild till iaf...
Kommentar