Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Composite-ARF Extra 330 2.6m renovering och montering
I går var jag för bi Lars Westins hobbyrum och tittade på hans fina och välbyggda C-ARF Yak
Det var ett trevligt besök! Jag får tackar för mig!
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
Kul att Du hade möjlighet att hälsa på en sväng igår!
Alltid kul att prata lite modellflyg en stund..
Vi ses på fältet i Skillingaryd nästa säsong, vintern har snart passerat. (Obotlig optimist )
Lycka till med lackeringen framöver!
Jadu Mathias! Får du vara snäll, annars kanske du får rinningar och skit i hela lacken på kärran....
Mvh Fredrik
Ja den dära lackerarenn han kan nog sin sak!Lackera han lika bra som han flyger så duger det till mig... undra vem det kan vara?:sarcastic:
/Mathias
Hej
Nu när Extran är på lackering så passar jag/vi på att renovera köket lite (så kanske man ligger väl till när det är dax att bygga/montera på extran):sarcastic:
Jag kom på att jag ville ha en braskamin i huset, hur skulle jag lösa detta när murstucken var mellan köket och vardagsrummet? Man kanske skulle ha en öppen planlösning och då skulle braskaminen komma både i kök och vardagsrummet, mycket arbete men men.I eftermiddags var rörmokaren och hjälpte mig med avloppet och tappvatnet så det kommer till sin nya plats i köket, för den väggen som diskhon satt är nu borta.Lite bilder på köket...både fru och sånen hjälpte till att riva förra hälgen
Bifogade filer
/Mathias
Fanns de inget ARF kök ? var du tvungen och bygga det med stickor och strån :sarcastic::sarcastic:. Ser ut att bli en bra lösning de där Mathias, du har nog rätt i att detta ökar dina chanser att få bygga lite på Extrorna framöver :lollypop::lollypop:
Jo IKEA ARF!! Får till och med verktyg med så man får det MAT KLART fort
/Mathias
Kommentar