MBS RC-Models SF-37 Viggen... Sweepers version
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tjenare Sweeper,
Jag snubblade in på tråden och såg dessa bilder först nu och vad kan man säga?
Helt otroligt läckert bygge igen, jag är mycket imponerad!! :thumbup:
Jag har haft förmånen att få se några flyguppvisningar med Viggen för många år sedan och det var en upplevelse väl värd att minnas varje gång! (De flesta här på forumet har väl njutit av detta live hoppas jag)
Viggen har ett speciellt maffigt uttryck och det har Din nya kärra också!
Stort lycka till med premiären när det är dags!Flyg lågt och fort!
Mvh, Lars WestinKommentar
-
Tack Taygher!
Mitt första minne av en Viggen är en formationsflygning mellan en sådan och en Pitts Special. Pittsen pinnade på väldigt bra och Viggen fick flyga med väldigt hög alfa för att hålla jämn fart med den lilla.
GöranKommentar
-
Tack Kent!
Jag bugar mig inför dig mästerbyggaren och dina byggen.
GöranKommentar
-
Efter Falköping så åkte vi på söndagen till ett fält i närheten där Magnus gick lös med kameran mot modellen.
:lollypop:
GöranSenast redigerad av Sweeper; 2009-11-02, 08:28.Kommentar
-
-
Ingen aning om hur många du måste få ihop för att få lov att stå i kön. Detta mest pga av att jag har inte sett någon kö än så länge. Det är bara en stor hög med stora pojkar som alla ålar, kryper och gör sitt bästa för att få fotografera kärran vilket de lyckas väldigt bra med.
Men jag tackar för berömmet!
GöranKommentar
-
Överklass i all välmening :thumbup:
Grymt Göran...Kommentar
-
Göran, jag är djupt imponerad av hur snabbt och snyggt du verkar framställa den ena modellen efter den andra! Får du plats bland alla modeller? Det borde vara högvis hos dej!
JonasKommentar
-
Kommentar
-
Tack Jonas!
Vad det gäller platsen i min kära bygglokal så börjar det bli lite trångt, men när det förhållandet inträffar så brukar jag försöka bli av med någon av modellerna.
GöranKommentar

Kommentar