Min favorit är bild nr 11, en Bleriot eller..? Ser fram mot en byggtråd om när du skapar den med cykeln Thomas.
MVH
Kjell
Balsa(m) för själen...
Kollaps
X
-
Den med cykeln (#3) är ju sk*t-häftig!
Nåt slikt har jag fundeat på länge...Lämna en kommentar:
-
-
Välkommen tillbaka. Skönt att saker och ting ordnat sig.
Njut av byggsäsongen nu.
Posta frekvent :-)
// Mats WLämna en kommentar:
-
Ber om ursäkt för delvis otrevlig ton i några av mina tidigare inlägg.
Var stökigt under hösten, och då ska man inte vara på sociala medier, men nu är det rättning i leden.
Jag börjar om på nytt.Lämna en kommentar:
-
-
-
-
Wild and crazy stöds inte i forumets programvara...Den är inte helt modern men en uppgradering är ett jättejobb m h t att vi har flera tusen användare, massor av uppladdade bilder och andra filer, länkar till andra platser på webben mm. Dessutom används forumet som en del i vår medlemshantering med årsmöten, omröstningar och liknande.
Dock fungerar forumet bra OM man använder de funktioner som stöds. För att bifoga bilder i dina inlägg, antingen genom att ladda upp till forumets server eller länka till bilder genom en webbadress eller koppla en video kan du följa nedanstående beskrivning:
A / Här kan du lägga in en webblänk till en fil eller annat som finns åtkomligt på nätet.
B/ Här lägger du in bilder i ditt inlägg, antingen genom att ladda upp till forumets server eller genom att länka till en bild som är offentligt nåbar på nätet. Vid D kan du se vilka format som stöds.
C/ Här lägger du in en video i ditt inlägg. Du måste ha videon publicerad på t ex Youtube eller Vimeo och kan inte ladda upp den till forumets server där det finns en gräns för filstorlek.
D/ Här kan du se att dina bilder och filer verkligen är uppladdade till forumet och hantera dessa.
MVH
KjellLämna en kommentar:
-
Du som använt så många forum, vilket kan man klistra in bilder i som du säger?Lämna en kommentar:
-
Nu blev jag lite wild and crazy och provade att lägga upp en filmsnutt från mobilen, forumet kanske kan ta emot Dubbel-8, eller det moderna Super-8....Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: