Vilken motor
Kollaps
X
-
Yes, beskrev det nog som en mupp
Den landade iaf snabbare och betedde sig lite annorlunda, motorn i sig e det inge fel på har två ys63or nu i andra plan.
Kommentar
-
Har en O.S. LA 46 i mitt första metanolplan (Twist 3D 46) samt i en TWM Ultimate 40S. En mycket bra motor för nybörjare. Avsaknaden av kullager gör att motorn inte kräver något underhåll överhuvudtaget. LA 46-motorn är min enda motor jag inte behövt göra något åt sedan första starten i slutet av februari 2006. Den startar direkt, sommar som vinter, trots att jag har gjort flera hundra flygningar med Twisten.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar