Förslag på ny kärra.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Magoozi
    • jul 2007
    • 242

    #16
    Perfekt at höra lite om gp yaken! Har precis beställt en dl-50 som kommer platsa i en gp yak när finanser finnes.

    Kommentar

    • Magoozi
      • jul 2007
      • 242

      #17
      Förresten, länkarna på rcuniverse var ju suveräna!

      BIlder?!?!? Släng upp lite bilder!

      Kommentar

      • loop
        • maj 2006
        • 328

        #18
        Bilder kommer
        Har inte velat ta några bilder före primiären. Jag brukar kracha om jag tagit bilder på kärran innan preimär , Ja man är lite skrock full i bland :roll:

        Kommentar

        • loop
          • maj 2006
          • 328

          #19
          Och nu kommer lite bilder







          Kommentar

          • loop
            • maj 2006
            • 328

            #20
            Och nu kommer några flygbilder



            Kommentar

            • bokis
              • maj 2006
              • 5041

              #21
              Tackar! Så jädrans tjusigt,kul o se luftbilder på alstren!
              // Bokis

              ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
              (nu även med biskvier!)

              Kommentar

              Arbetssätt...