Har just beställt en sullivan rökpump och undrar nu vad ni kör med för rökvätska??
Var kör ni för rök vätska?
Kollaps
X
-
Jag kör denna utblandad med 3l disel alltså totalt 5l
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ, -
Iumed att röken är förångad olja så tror jag inte det går få annan färg än vit.
Ska man ha andra färger får man framställa rök på kemiskt vis via rökpatroner.
Enligt min kunskap är det så men kan ha fel
//Kristoffer gustafsson
Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
Helikopter: T-rex 700 DFC,
Sändare: Futaba T18SZ,Kommentar

Kommentar