Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu blir jag nyfiken..Efter att ha haft ett par av deras kärror så undrar jag oxå,vilken var det som du var sugen på?
Kanske kan komma med något tips ,råd o rön om den i sådant fall..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Hej! Hade du VQ p-38:an? Jag hade den o den var sisådär..
A-26 är ännu tyngre men rolig att flyga...
P-38:an flög bra,hade riktiga Fowlerflaps men var tung o hade K.Anka klädsel..
Klädseln är en sån därniga förklistrad historia a´la Kyoshos äldre warbirds
Om det är flermotoriga ARF du är ute efter så har jag ett par ideer,
Är liiite tveksam till just V.Q...
Men smaken är som tur är liksom baken delad...
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Du ska dock veta att jag talar i egen sak :oops: Vi säljer KMP o tidigare VQ.. Men KMP är i en helt annan klass..
denna där är en s.k helkompositkärra..med lite tur så kan vi leverera till våren..
Annars så är KMP B-25 ljuvlig med ett par 91:or,du hittar filmer på min i videoforumet..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Där är problemet..Vad du än tar i den storleken så får man plocka bort vingen..
P-38 är stor även utan vingen ,B-25:an är trevligare på det viset men bökigare att sätta ihop..
Dessutom så flyger den hur fint som helst,går även att framföra med en morot vilket man kan glömma med en P-38..
Resten är en smaksak..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Kommentar