Förslag på "Warbird".

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Harry S
    • maj 2006
    • 274

    #16
    ....Tråkigheter förekommer och kommer alltid att förekomma när folk uttalar sig innan dom tänkt till, Ice......tyvärr vill ja påstå.

    Så med förkommen anledning så har jag en maskin på väg hemåt vid detta laget hoppas jag, vart inte en maskin som diskuterats tidigare och inte ifrån nämnda "shop" utan ifrån en helt oberoende leverantör.

    Så kan det gå när inte haspeln ä' på......... :wink: ....hade gärna dock tatt en September Fury om inte..............

    Kommentar

    • zeno
      • maj 2006
      • 536

      #17
      Vad vart det för maskin Harry?

      Kommentar

      • Harry S
        • maj 2006
        • 274

        #18
        ...Trevligt att Du frågar...hehehe....men den är hemligstämplad till den kommer på SMF-Meetinget i juli. Med det är ingen "Warbird", dock säkerligen lika intressant som flygmaskin. Säger så här, udda utseende och garanterat snabb med min motor....... :lol:

        Kommentar

        • ssn
          • maj 2006
          • 796

          #19
          Hmm 350... fatta inte möe av strulet men en "September Fury blir det!

          Gullier liten pluttekärra.... :o)

          Hmmm måste beställa den oxå.....

          "Sosen! The man with the mean maschine" :twisted:

          Kommentar

          • tobbe
            • maj 2006
            • 99

            #20
            Snabb å passande en stjärna... Finns en del å välja på..

            /Tobbe

            Kommentar

            • tobbe
              • maj 2006
              • 99

              #21
              Fnisss..... Jag vet..

              /Tobbe

              Kommentar

              • Harry S
                • maj 2006
                • 274

                #22
                ....Don't say a wooord Tobbe.....PLEASE.... :wink:

                Kommentar

                • K-Å
                  • maj 2006
                  • 1184

                  #23
                  Håll ribban högt i forumet, och tolka det som sägs med en nypa salt, det mår alla bättre av .

                  En Geebee kanske?
                  MVH Kjell-Åke Skoog
                  Ordförande RCFF 2023/2025.

                  Kommentar

                  • Harry S
                    • maj 2006
                    • 274

                    #24
                    ...Hejsan K-Å....

                    Det som orsakade problemen skedde inte här på RC utan på chatten inne på SMF. I mina ögon så betedde sig personen i fråga på ett mycket oprofessionellt sätt därtill vilket bidrog till mina val av flygetyg. Nog om detta.....

                    Vad det blev för någe står skrivet i stjärnorna men roligt ska det dock bli att testa detta fullblod med en R3:a i nosen..... :wink:

                    Kommentar

                    • tobbe
                      • maj 2006
                      • 99

                      #25
                      Min mun e förseglad Harry :wink:

                      /Tobbe

                      Kommentar

                      Arbetssätt...