Hej Jakob,
Skulle just fråga om det var Mothen från lanthandeln i Vitaby (?) - och det var det tydligen. Jag har också kollat denna ett antal gånger och tyckte den var en aning malplacerad - vid en affär i en liten by på Österlen...men ändå kul för en modellflygare att se !
Och nu får man inte se den där flera gånger... PDT_Armataz_02_06
Hälsningar
Roger
Skulle just fråga om det var Mothen från lanthandeln i Vitaby (?) - och det var det tydligen. Jag har också kollat denna ett antal gånger och tyckte den var en aning malplacerad - vid en affär i en liten by på Österlen...men ändå kul för en modellflygare att se !
Och nu får man inte se den där flera gånger... PDT_Armataz_02_06
Hälsningar
Roger


Kommentar