"""""Wesse undrar """

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #16
    På A svarar jag Mothar o på B så har det varit trassligt för en del med att tändstiften kortsluter...Dock så har detta lösts (enl. rykten) med inköp
    av stift från USA..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • loop
      • maj 2006
      • 328

      #17
      Jag har köpt stift från Runtronic och de har funkar i ca en sesong inan det blivit dags att byta.

      Kommentar

      Arbetssätt...