Wesse har smällt Calmaton HAHAHA
Wesse har smällt Calmaton HAHAHA
Kollaps
X
-
-
Hej Igen
Ja jag vet hur det är. Klart att jag bara skämta lite med han Wesse. Han tycker om sånt här.
Jag är helt övertygad om att vi nte blir av med Calmaton precis lika liten chans som att TRAINER skulle försvinna från banan. Den är på G. Ena kroppsidan Limmad. Brandvägg inklsuvie motor på plats. Noshjulet lyckades jag också få ditt. Ska in med ny botten bara men jag har balsa hemma så det ska inte vara några problem. Senast nästa helg. Wesse ska få äran att filma en studsfri landnig.
Goran
Kommentar
-
aj aj aj wesse ... gick det illa !???? å klarade sig ysen !!!?? aldrig kul när det går i backen ! men de e ju som sagt bara å bita ihop samla bröten i en hink å hem å reparera ! .... även om det ser hopplöst ut !!
har själv börjat titta lite smått på "högen" som blev efter acron ... tamejfasen om den inte ska flyga igen !Kommentar
-
Wesse, tänk sen bara på hur man ska testa planet efter en crash!
Fullt dyk med full gas från "wery wery höga höjer" som Bokis sa
Testade själv nyligen att vika ihop min Calmato på mitten, det funkade fint!!
Inte lika enkelt att vika ut den igen bara....hmm
Men den fick ju plats bra i bilen.Kommentar
-
pilotkalle
Kommentar