Wesse har smällt Calmaton HAHAHA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gor
    • aug 2007
    • 50

    #1

    Wesse har smällt Calmaton HAHAHA

    Wesse har smällt Calmaton HAHAHA
  • DennanHMFK
    • maj 2006
    • 1135

    #2
    det där är inte snällt!!! :evil: :(

    Kommentar

    • Glawe
      • feb 2007
      • 2126

      #3
      Det väl inte roligt !?!

      Kommentar

      • Mr J
        • maj 2006
        • 4130

        #4
        Nä, det är det inte.
        Men med tanke på hur Wesse garvade åt Gorans trainer så...

        Däremot hade den inte i ""PRIVATA" Filmer, bilder och annan media" att göra så jag flyttade den hit.

        Kommentar

        • wesse
          • maj 2007
          • 5864

          #5
          film kommer senare :lol: :lol: :lol: :lol:

          Kommentar

          • Poteta
            • jun 2006
            • 603

            #6
            Re: Wesse har smällt Calmaton HAHAHA

            Ursprungligen postat av gor
            Wesse har smällt Calmaton HAHAHA
            PDT_Armataz_02_28
            Roligt att Goran är glad igen men stackars wesse... PDT_Armataz_02_06

            Kommentar

            • gor
              • aug 2007
              • 50

              #7
              Hej Igen

              Ja jag vet hur det är. Klart att jag bara skämta lite med han Wesse. Han tycker om sånt här.
              Jag är helt övertygad om att vi nte blir av med Calmaton precis lika liten chans som att TRAINER skulle försvinna från banan. Den är på G. Ena kroppsidan Limmad. Brandvägg inklsuvie motor på plats. Noshjulet lyckades jag också få ditt. Ska in med ny botten bara men jag har balsa hemma så det ska inte vara några problem. Senast nästa helg. Wesse ska få äran att filma en studsfri landnig.

              Goran

              Kommentar

              • kenneth67
                • jun 2007
                • 2545

                #8
                aj aj aj wesse ... gick det illa !???? å klarade sig ysen !!!?? aldrig kul när det går i backen ! men de e ju som sagt bara å bita ihop samla bröten i en hink å hem å reparera ! .... även om det ser hopplöst ut !!
                har själv börjat titta lite smått på "högen" som blev efter acron ... tamejfasen om den inte ska flyga igen !

                Kommentar

                • wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

                  #9
                  de vatt ej stora skador dom är snart fixade men måste nog provköra ysén ordenligt på marken nästa tur för han ville kvävas på fullgas o tvärstannade ibland vid full pådrag....sen att gas-servo la av ska jag forska vidare i...

                  Kommentar

                  • Marcus72
                    • maj 2007
                    • 180

                    #10
                    Wesse, tänk sen bara på hur man ska testa planet efter en crash!

                    Fullt dyk med full gas från "wery wery höga höjer" som Bokis sa


                    Testade själv nyligen att vika ihop min Calmato på mitten, det funkade fint!!
                    Inte lika enkelt att vika ut den igen bara....hmm
                    Men den fick ju plats bra i bilen.

                    Kommentar

                    • wesse
                      • maj 2007
                      • 5864

                      #11
                      fy vad taskig goran är mot mig har jag verkligen gjort rätt för detta :cry:

                      Kommentar

                      • pilotkalle

                        #12
                        Ja.

                        Kommentar

                        • wesse
                          • maj 2007
                          • 5864

                          #13
                          Ursprungligen postat av pilotkalle
                          Ja.
                          kul att någon säger sanningen :lol: :lol:

                          heder åt pilotkalle han leve hurra hurra :lol:

                          Kommentar

                          • PÖ
                            • maj 2007
                            • 499

                            #14
                            Haha! Men Goran är ju fortfarande skyldig dej en film där han sitter och skrattar läppen av sig åt kraschen. :evil:

                            Kommentar

                            Arbetssätt...