Top Flite p-51 arf

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

    #16
    hmmm såg att hab har mussen från topflite men om dom har den hemma är en anna sak ....

    Kommentar

    • Ompa
      • aug 2006
      • 2961

      #17
      [quote="Propellerpetter"]Hej,

      Jag är på spurten med min H9 P51:a. Den är himskans stor och jag tror Top Flites är ännu större och kräver en betydligt större arbetsinsats. Top Flites har möjlighet till infällbart sporrhjul, vilket kanske skulle gå här med med lite kirurgi. Jag har konvererat Robart ställ att passa i den medföljande mekanismen och skall koppla in Keleo-pipor på en Saito 180 (se nedan). Hursomhelst är jag väldigt glad för H9:ans så här långt - och den är inte ens klar än! Skoj!!

      Ciao / Petter

      Hej Petter.
      Lite nyfiken bara, antar att det är den större av H9´s P-51or du har?
      Vad har den för mått?
      Har själv för ca 1månad sedan köpt H9 F6F Hellcat som jag har välldiga omsej och kringsej med om vilken motor jag ska stoppa i. På hyllan har jag en Super Tigre G61Ring samt en OS 120III Surpas med pump. Troligen kommer jag nog stoppa i OS motorn som det är i nuläget, men en 91á fyrtakt hadde varit mer lagom tror jag.
      Modellflyg
      En Stört-skön hobby
      :crazy_pilot:
      //Tomas//

      Kommentar

      • Propellerpetter
        • dec 2006
        • 44

        #18
        Hej!

        Jo det är den större P-51:an jag har, 80 tum spännvidd (HAN4050). Lycka till med Hellcat:en!!

        /Petter

        Kommentar

        Arbetssätt...