som rubriken, är de samma olja fast med olika namn ? som de brukar säga i utlandet same same but different
Aerosynt 3/Aerosave = samma ?
Kollaps
X
-
-
Det är inte samma! Aerosave är lite dyrare.Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se
____________________
ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!
www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt poolerKommentar
-
Aerosynt 3 är en ny version av Aerosynt 2. (som inte tillverkas längre)
Aerosave är en olja gjord för bränslen med hög nitroinblandning. Den innehåller mer antikorrosionsmedel bl.a.
Jag gick från Aerosynt 2 till Aerosave och jag märker ingen som helst skillnad. Inte heller är det nån skillnad om du går från Aerosynt 2 till Aerosynt 3. (enligt en vän till mig som provat)
Jag flyger med 10/10/80 i motorer från .15 tvåtakt till 1.20 fyrtakt. Funkar hur bra som helst.Kommentar
-
Instämmer! Jag har samma erfarenheter.Ursprungligen postat av colssonAerosynt 3 är en ny version av Aerosynt 2. (som inte tillverkas längre)
Aerosave är en olja gjord för bränslen med hög nitroinblandning. Den innehåller mer antikorrosionsmedel bl.a.
Jag gick från Aerosynt 2 till Aerosave och jag märker ingen som helst skillnad. Inte heller är det nån skillnad om du går från Aerosynt 2 till Aerosynt 3. (enligt en vän till mig som provat)Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se
____________________
ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!
www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt poolerKommentar
-
Ja det är väl ett år sedan jag sålde min sista metanolkärra!Ursprungligen postat av ThomasÅ när flög Jakob metanol senast???
Bara undrar om jag missat nåt....
Nu ska jag hålla mig till jet,hang och el är det tänkt men man vet aldrig.Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se
____________________
ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!
www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt poolerKommentar

Kommentar