Tygonslang!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PÖ
    • maj 2007
    • 499

    #16


    Oj va härligt gammeldags juligt ni ser ut att ha det på Åland!

    Kommentar

    • Kamikaze
      • jan 2007
      • 505

      #17
      Jo här finns juliga traditioner..... 8) Men ingen snö :(

      Kommentar

      • Ålänning
        • maj 2007
        • 6807

        #18
        Ursprungligen postat av Zalman_Water
        Kan nämna att vi eventuellt ska få flyga på Mariehamns stora flygfält på helgerna!
        Humm, var har du fått det ifrån? Frågan har ställts och inget är godkänt än.
        www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

        Kommentar

        • Kamikaze
          • jan 2007
          • 505

          #19
          Ursprungligen postat av Ålänning
          Humm, var har du fått det ifrån? Frågan har ställts och inget är godkänt än.
          :oops: .....Gick ut med felaktig information! Missuppfattning 8)

          Men vi jobbar på saken!

          Djäkenfältet som gäller......!

          Kommentar

          Arbetssätt...