H9 Mustang 150 klar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Propellerpetter
    • dec 2006
    • 44

    #1

    H9 Mustang 150 klar

    Hej på er,

    Ville bara visa några bilder på min Musse som just blev klar. Kan inte vänta på att få starta den och lyssna på Keleo-avgassystemet

    Ha det gott!
    /Petter




  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

    #2
    Den såg riktigt fin ut, hoppas de blir lite fint flygväder framöver så du kan ut och flyga med den. Kanske kan de till och med bli en filmsnutt ??

    /Martin

    Kommentar

    • Wåfflan
      • maj 2006
      • 218

      #3
      Jättefin, grattis!
      När jag ska prova en kärra första gången tycker jag ofta att det "blåser lite mycket" kanske skulle vänta...alltid feg på premiären.

      Kommentar

      • wesse
        • maj 2007
        • 5864

        #4
        oj vilken läcker pilot-gubbe liknade ju mig tycker jag...

        p.s låt mig premiärflyga den då blir det mer sällsamt :lol:

        Kommentar

        • POD
          • maj 2006
          • 749

          #5
          Mycket fint plan, very nice. lycka till på premiärenturen.
          Hoppas det blir en liten filmsnutt oxå, mussen tillhör mina favoriter.

          Kommentar

          • bokis
            • maj 2006
            • 5041

            #6
            Mycket tjusigt! Instämmer i hyllningskören! Har du flygit något liknande tidigare?
            // Bokis

            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

            Kommentar

            • Ålänning
              • maj 2007
              • 6807

              #7
              Stiligt! Infällbara landställ? Gubben ser riktigt bra ut. Skall ju vara
              en pilot i flygen, ser lite tomt ut med en klar tom canopy. =) Vad är
              det för maskin du har i fågeln? Har själv en Mustang fast jag inte
              riktigt kände nåt sug av dem, råkade komma över den. Men man får
              nytändningar varje gång man ser andra få sina Mussar flygklara...
              www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

              Kommentar

              • DrHanke

                • maj 2006
                • 5250

                #8
                vad har du för motor i den? keleoo blåset ser riktigt mumsigt ut!
                //DrHanke

                *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                Kommentar

                • Daniel L
                  • nov 2006
                  • 1250

                  #9
                  du har en byggdagbok på rcsb va??
                  var ifrån fick du det skala avgassystemet ifrån funderar på att använda något sådant till min spitfire mk VIII.
                  glöm inte bilder och filmer:thumbup:

                  MVH
                  Daniel L

                  Kommentar

                  • bokis
                    • maj 2006
                    • 5041

                    #10
                    Beställes från keleo-creations.com o finns till en del olika motorer..
                    Trevliga!
                    // Bokis

                    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                    (nu även med biskvier!)

                    Kommentar

                    • Ompa
                      • aug 2006
                      • 2961

                      #11
                      Najs, Musse är fina maskiner det PDT_Armataz_02_43
                      Modellflyg
                      En Stört-skön hobby
                      :crazy_pilot:
                      //Tomas//

                      Kommentar

                      • Propellerpetter
                        • dec 2006
                        • 44

                        #12
                        Hallå igen,

                        Så här ser den ut under huven, med Keleo systemet alltså. Jag flyttar till USA om några veckor (Boston) och Mussen här skall följa med (banne mig!). Det blir nog så att Maiden blir där borta framåt våren, men möjligtvis hinner jag starta upp den och spela in lite ljud å bild innan dess.



                        Man jag komer att vara kvar på forumet, så många trevliga personer här som jag skulle sakna annars.

                        Ha det gott!
                        /Petter

                        Kommentar

                        • Sigun
                          • aug 2007
                          • 3942

                          #13
                          Wow riktigt snyggt avgassystem ska bli kul och höra hur den låter

                          /Martin

                          Kommentar

                          • Ompa
                            • aug 2006
                            • 2961

                            #14
                            Keleo systemet ser verkligen läckert ut.
                            Öven om du flyttar "ower there" förhidrar det väll inte en liten filmsnutt på premiären???
                            (Ska han säga som ännu inte fått ut nån egen film på nätet :oops: )
                            Modellflyg
                            En Stört-skön hobby
                            :crazy_pilot:
                            //Tomas//

                            Kommentar

                            • Propellerpetter
                              • dec 2006
                              • 44

                              #15
                              Självklart! Och på Bokis fråga, nä jag har inte flugit med en sådan här warbird innan. Jag letade på forum efter en dylik som skulle vara stor och förhållandevis snäll att flyga och denna lät bra. Men jag kommer nog vara himskans darrig när det väl är dags!

                              Ciao!
                              /Petter

                              Kommentar

                              Arbetssätt...