Motor/modell hjälp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Stuff
    • dec 2006
    • 118

    #16
    Diesel : Får ja fråga varför de skulle va ett bra plan för Markus som vill flyga långsamt å hovra m.m å motor för de planet ska ju va mellan 120 - 180 motor å han har en 110:a ?
    Inte för att de ä ett dåligt plan eller på nått sätt så utan de ä ju en Easy-to-fly racer with smooth handling and precise control.... tycker inte de låter riktigt som ett plan för hovring m.m...

    MvH Andre´

    Kommentar

    Arbetssätt...