Diesel : Får ja fråga varför de skulle va ett bra plan för Markus som vill flyga långsamt å hovra m.m å motor för de planet ska ju va mellan 120 - 180 motor å han har en 110:a ?
Inte för att de ä ett dåligt plan eller på nått sätt så utan de ä ju en Easy-to-fly racer with smooth handling and precise control.... tycker inte de låter riktigt som ett plan för hovring m.m...
MvH Andre´
Inte för att de ä ett dåligt plan eller på nått sätt så utan de ä ju en Easy-to-fly racer with smooth handling and precise control.... tycker inte de låter riktigt som ett plan för hovring m.m...
MvH Andre´
Kommentar