magic extra..modell tech

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

    #1

    magic extra..modell tech

    magic extra från modell tech börjar bli klar o det känns nu som detta blir en härlig sommarkvälls-kärra om den nu får vara hel så länge.. modeller från modelltech måste jag ju tycka mycket om...billiga i inköp bra beskrivning för den som behöver det...slarvade bort min o vet ej var cg ligger nu suck...klädsel på dessa fabrikat går o sträcka yehhh...kallar den för den röde japalenon...yehhh






  • DrHanke

    • maj 2006
    • 5250

    #2
    en japaleno maskin, så passande!
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

    Kommentar

    • Mats J
      • maj 2006
      • 598

      #3
      Här är manualen Wesse http://media.hobbypeople.net/manual/123739.pdf

      Jag har en Extra magisk 3D och den flyger fint. På min sitter det en O.S.55AX som går så sött som bara en O.S kan gå

      Mvh Mats J

      Kommentar

      • wesse
        • maj 2007
        • 5864

        #4
        Ursprungligen postat av Mats J
        Här är manualen Wesse http://media.hobbypeople.net/manual/123739.pdf

        Jag har en Extra magisk 3D och den flyger fint. På min sitter det en O.S.55AX som går så sött som bara en O.S kan gå

        Mvh Mats J
        tack Mats o stor kram på dig

        Kommentar

        • MasterMag
          • maj 2007
          • 158

          #5
          Nu blev jag flygsugen!

          Kommentar

          • DrHanke

            • maj 2006
            • 5250

            #6
            men va nu , vita dukar för fotning?
            //DrHanke

            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

            Kommentar

            • wesse
              • maj 2007
              • 5864

              #7
              Ursprungligen postat av drhanke
              men va nu , vita dukar för fotning?
              jo så är det men jag tar bort den när jag ska äta......

              Kommentar

              Arbetssätt...