magic extra från modell tech börjar bli klar o det känns nu som detta blir en härlig sommarkvälls-kärra om den nu får vara hel så länge.. modeller från modelltech måste jag ju tycka mycket om...billiga i inköp bra beskrivning för den som behöver det...slarvade bort min o vet ej var cg ligger nu suck...klädsel på dessa fabrikat går o sträcka yehhh...kallar den för den röde japalenon...yehhh



magic extra..modell tech
Kollaps
X
-
Här är manualen Wesse http://media.hobbypeople.net/manual/123739.pdf
Jag har en Extra magisk 3D och den flyger fint. På min sitter det en O.S.55AX som går så sött som bara en O.S kan gå
Mvh Mats JKommentar
-
tack Mats o stor kram på digUrsprungligen postat av Mats JHär är manualen Wesse http://media.hobbypeople.net/manual/123739.pdf
Jag har en Extra magisk 3D och den flyger fint. På min sitter det en O.S.55AX som går så sött som bara en O.S kan gå
Mvh Mats J
Kommentar

Kommentar