Ja, Kyoshos CAP är faktiskt riktigt snygg!
Oftast brukar dom där aerobatic-planen ha rätt så osnygga färgscheman, skrikiga och påminner mer om ett paket tuggummi PDT_Armataz_02_05
Och är planet snyggt så flyger det ju också automatiskt lite bättre också, det vet ju alla!
Oftast brukar dom där aerobatic-planen ha rätt så osnygga färgscheman, skrikiga och påminner mer om ett paket tuggummi PDT_Armataz_02_05
Och är planet snyggt så flyger det ju också automatiskt lite bättre också, det vet ju alla!

Kommentar