kyosho cap 232 40-billigast?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • zeno
    • maj 2006
    • 536

    #16
    Ja, Kyoshos CAP är faktiskt riktigt snygg!
    Oftast brukar dom där aerobatic-planen ha rätt så osnygga färgscheman, skrikiga och påminner mer om ett paket tuggummi PDT_Armataz_02_05
    Och är planet snyggt så flyger det ju också automatiskt lite bättre också, det vet ju alla!

    Kommentar

    • Flyer_always
      • jun 2006
      • 4

      #17
      Kan en os 40 la räcka för i kyoshos 40:a? och senare sätta in en starkare motor när skickligheten ökat`.

      Flygar_henry: Ok, jag måste tänka lite men jag hör av mig om det är okej med dig?

      Kommentar

      • zeno
        • maj 2006
        • 536

        #18
        Med risk för att vara en rejäl jäkla tråkmåns och drömbubbelpunkterare (?!) så är jag mycket tveksam till att en OS 40 LA skulle göra mycket nytta i den CAP'en...
        Jag har själv en OS 46 LA, och är rätt besviken på den. Den var kändes trött ur kartong. Skulle ha köpt en ASP på en gång

        Kommentar

        • McRegor
          • maj 2006
          • 7942

          #19
          Hej,
          Såg Bokis Freestyle Rush igår och kan bara konstatera att den verkar synnerligen okritisk och trevlig att flyga. Kniveggsflygning krävde knapps nån stöttning av sida och inverterat gällde samma förhållande för dykroder - knappt nån stöttning alls. Bokis kör med en OS .70 4T utrustad med oljeåterföring till insugsröret vilket fick den trevliga effekten att kärran knappt skitade ner sig nåt alls. Jag trodde honom först inte men var tvungen att ge mig - oljeåterföringen tycks fungera för att råda bot på stora delar av kladdeländet.
          Hälsningar
          Roger

          Kommentar

          • bokis
            • maj 2006
            • 5041

            #20
            :oops: PDT_Armataz_02_08

            Tack Roger,det värmde! Och fortfarande så är det så för mig att det är just denna kombination av flygegenskaper jag trivs med,kan hålla med om att CAP:en ser fräsigare ut men vad det gäller flygegenskaperna så
            finns det lite modernare konstruktioner som jag gillar bättre!
            // Bokis

            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

            Kommentar

            • Richar3D
              • maj 2006
              • 44

              #21
              eller en GP:s U can do 3d

              Kommentar

              Arbetssätt...