Yak 54 3D Metanol Twin-cyl 25cc

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kamikaze
    • jan 2007
    • 505

klart det blir film grabbar....stick och handla popcorn och coca-cola nu så ni har hemma tills näst vecka...då filmen kommer :sarcastic:

Kommentar

• Mikson
      • maj 2008
      • 206

Ursprungligen postat av Kamikaze
      klart det blir film grabbar....stick och handla popcorn och coca-cola nu så ni har hemma tills näst vecka...då filmen kommer :sarcastic:
      Hmm... Vart det inge film? Eller ligger den nån annanstans?

Kommentar

• js_
        • jul 2007
        • 666

Ursprungligen postat av Mikson
        Hmm... Vart det inge film? Eller ligger den nån annanstans?
        Här är en snutt i början av filmen

[ame="http://www.viddler.com/explore/JS__/videos/28/"]Viddler.com - Fältet 7 juni - Uploaded by JS__@@AMEPARAM@@http://www.viddler.com/player/fec564d3/@@AMEPARAM@@fec564d3/[/ame]

Kommentar

• jaka
          • maj 2007
          • 1490

Hej!
          Vad har gummisnodden för funktion? Sorry! Men det ser lite rackligt ut !
          Gummisnoden kommer inte att hålla i längden.

Kommentar

• Kamikaze
            • jan 2007
            • 505

Jo det fungerar kanonbra! Snodden är till just för det att ge lite spänn.... så det ej blir nått rackel rickel...! Men efter att maskinen går fetare på ena cylindern än den andra... å jag ej kan komma på felet... så har jag bytt spis på yaken..! Den har nu en spe 26cc i näbben...! Är skit nöjd med spe 26cc..! Hade först en för liten propeller.... 16x6....den ska ju ha 16x8 som minst..spe motorn...! Med den propellern så hade jag enbart halvgas inställt.. så jag ej skulle övervarva maskinen...! Väntar på en 16x8 från hongkong...!!! Bytte propp i går till 18x8 3 bladig.... men nääääääääää!! Det va lite för saftig propeller för lilla spe 26! Efter halvgas hände inget mer..! Hoppas 16x8 dyker upp i brevlådan i morgon så jag får lite mer fart i flyget....!

Kommentar

Arbetssätt...