Då var vårat lilla interna "effektkrig" här i Lycksele avgjort.
Med APC 17x4w i nosen på båda och 15% nitro brännsle.
SAITO 125 8500 Rpm :(
YS 110 9400 Rpm
Med APC 17x4w i nosen på båda och 15% nitro brännsle.
SAITO 125 8500 Rpm :(
YS 110 9400 Rpm


men ys 63orna är i klass för sig helt klart ! och ju mer nitro dess bätter går dom ju ! så dyrt bränsle blir det ! ..prislappen avskräcker ju edn del på ys men sällan bekymmer heller med dom ju ! bara går å går å går som duracell kaninen
Kommentar